بازاریابی دیجیتال
نوشته شده توسط : یوسفی

 

یک بازاریاب دیجیتال چه می کند؟

بازاریابان دیجیتال (دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ ) مسئول هدایت آگاهی از برند و تولید سرنخ از طریق تمام کانال های دیجیتالی - اعم از رایگان و پولی - هستند که در اختیار یک شرکت است. این کانال ها شامل رسانه های اجتماعی، وب سایت خود شرکت، رتبه بندی موتورهای جستجو، ایمیل، تبلیغات نمایشی و وبلاگ شرکت است.

بازاریاب دیجیتال معمولاً روی یک شاخص عملکرد کلیدی متفاوت (KPI) برای هر کانال تمرکز می کند تا بتواند عملکرد شرکت را در هر کانال به درستی اندازه گیری کند. به عنوان مثال، یک بازاریاب دیجیتال که مسئول سئو است، "ترافیک ارگانیک" وب سایت خود را اندازه گیری می کند - از ترافیک بازدیدکنندگان وب سایتی که صفحه ای از وب سایت کسب و کار را از طریق جستجوی Google پیدا کرده اند.

امروزه بازاریابی دیجیتال در بسیاری از نقش های بازاریابی انجام می شود. در شرکت‌های کوچک، یک متخصص عمومی ممکن است همزمان صاحب بسیاری از تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتالی باشد که در بالا توضیح داده شد. در شرکت‌های بزرگ‌تر، این تاکتیک‌ها متخصصان متعددی دارند که هر کدام تنها بر روی یک یا دو کانال دیجیتال برند تمرکز دارند.

در اینجا چند نمونه از این متخصصان آورده شده است:

مدیر سئو

KPIهای اصلی: ترافیک ارگانیک

به طور خلاصه، مدیران سئو کسب و کار را در رتبه بندی گوگل قرار می دهند. با استفاده از روش‌های مختلف برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، این شخص ممکن است مستقیماً با سازندگان محتوا کار کند تا مطمئن شود محتوایی که تولید می‌کند در Google عملکرد خوبی دارد - حتی اگر شرکت این محتوا را در رسانه‌های اجتماعی نیز پست کند.

کارشناس بازاریابی محتوا

KPIهای اصلی: زمان در صفحه، ترافیک کلی وبلاگ، مشترکین کانال YouTube

متخصصان بازاریابی محتوا، تولیدکنندگان محتوای دیجیتال هستند. آنها اغلب تقویم وبلاگ نویسی شرکت را پیگیری می کنند و استراتژی محتوایی را ارائه می کنند که شامل ویدیو نیز می شود. این متخصصان اغلب با افراد در بخش‌های دیگر کار می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات و کمپین‌هایی که کسب‌وکار راه‌اندازی می‌کند با محتوای تبلیغاتی در هر کانال دیجیتال پشتیبانی می‌شود.

مدیر رسانه های اجتماعی

KPIهای اصلی: دنبال‌کردن سرفصل دوره دیجیتال مارکتینگ، برداشت‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها

نقش مدیر رسانه های اجتماعی را به راحتی می توان از عنوان آن استنباط کرد، اما اینکه کدام شبکه های اجتماعی را برای شرکت مدیریت می کنند به صنعت بستگی دارد. مهم‌تر از همه، مدیران رسانه‌های اجتماعی یک برنامه زمان‌بندی پست برای محتوای نوشتاری و بصری شرکت ایجاد می‌کنند. این کارمند همچنین ممکن است با متخصص بازاریابی محتوا همکاری کند تا یک استراتژی برای پست کردن محتوا در کدام شبکه اجتماعی ایجاد کند.

(توجه: بر اساس KPIهای بالا، «impressions» به تعداد دفعاتی که پست‌های یک کسب‌وکار در فید خبری یک کاربر ظاهر می‌شود، اشاره دارد.)

هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی

KPIهای اصلی: نرخ باز شدن ایمیل، نرخ کلیک کمپین، نرخ تولید سرنخ (تبدیل)

هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی به انتخاب و مدیریت نرم افزاری کمک می کند که به کل تیم بازاریابی اجازه می دهد رفتار مشتریان خود را درک کرده و رشد کسب و کار خود را اندازه گیری کند. از آنجایی که بسیاری از عملیات بازاریابی که در بالا توضیح داده شد ممکن است جدا از یکدیگر اجرا شوند، مهم است که فردی وجود داشته باشد که بتواند این فعالیت های دیجیتال را در کمپین های فردی گروه بندی کند و عملکرد هر کمپین را ردیابی کند.

بازاریابی ورودی در مقابل بازاریابی دیجیتال: کدام است؟

در ظاهر، این دو مشابه به نظر می رسند: هر دو عمدتاً به صورت آنلاین رخ می دهند، و هر دو بر ایجاد محتوای دیجیتال برای مصرف مردم تمرکز می کنند. پس چه فرقی دارد؟ دوره غیرحضوری دیجیتال مارکتینگ

اصطلاح « بازاریابی دیجیتال » بین تاکتیک‌های بازاریابی فشاری و کششی (یا روش‌های «داخلی» و «برون‌گرا») تفاوتی قائل نمی‌شود. هر دو هنوز می توانند زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار بگیرند.

هدف تاکتیک‌های دیجیتال خروجی این است که یک پیام بازاریابی را مستقیماً در مقابل هر چه بیشتر افراد در فضای آنلاین قرار دهد - صرف نظر از اینکه مرتبط باشد یا مورد استقبال قرار گیرد. به عنوان مثال، تبلیغات بنری پر زرق و برقی که در بالای بسیاری از وب سایت ها مشاهده می کنید، سعی می کنند یک محصول یا تبلیغ را به افرادی که لزوماً آمادگی دریافت آن را ندارند، هدایت کنند.

از سوی دیگر، بازاریابانی که از تاکتیک‌های ورودی دیجیتال استفاده می‌کنند، از محتوای آنلاین برای جذب مشتریان هدف خود به وب‌سایت‌های خود با ارائه دارایی‌هایی که برای آنها مفید است، استفاده می‌کنند. یکی از ساده‌ترین و در عین حال قدرتمندترین دارایی‌های بازاریابی دیجیتال ورودی، یک وبلاگ است که به وب‌سایت شما اجازه می‌دهد تا از عباراتی که مشتریان ایده‌آل شما به دنبال آن هستند، سرمایه‌گذاری کند.

در نهایت، بازاریابی درون‌گرا روشی است که از دارایی‌های بازاریابی دیجیتال برای جذب، تعامل و خوشحالی مشتریان آنلاین استفاده می‌کند. از سوی دیگر، بازاریابی دیجیتال صرفاً یک اصطلاح جامع برای توصیف تاکتیک‌های بازاریابی آنلاین از هر نوعی است، صرف نظر از اینکه آنها ورودی یا خروجی در نظر گرفته می‌شوند.

آیا دوره صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ برای همه مشاغل کار می کند؟

بازاریابی دیجیتال می تواند برای هر کسب و کاری در هر صنعتی کار کند. صرف نظر از آنچه شرکت شما می فروشد، بازاریابی دیجیتال همچنان شامل ساختن شخصیت های خریدار برای شناسایی نیازهای مخاطبان و ایجاد محتوای آنلاین ارزشمند است. با این حال، این بدان معنا نیست که همه مشاغل باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را به یک روش اجرا کنند.

بازاریابی دیجیتال B2B

اگر شرکت شما تجارت به کسب و کار (B2B) است، تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما احتمالاً حول محور تولید سرنخ آنلاین متمرکز می‌شود و هدف نهایی این است که کسی با یک فروشنده صحبت کند. به همین دلیل، نقش استراتژی بازاریابی شما جذب و تبدیل بالاترین کیفیت سرنخ ها برای فروشندگان شما از طریق وب سایت و کانال های دیجیتالی است.

فراتر از وب‌سایت خود، احتمالاً تصمیم می‌گیرید تلاش‌های خود را بر روی کانال‌های متمرکز بر کسب‌وکار مانند LinkedIn متمرکز کنید، جایی که جمعیت‌شناسی شما وقت خود را آنلاین می‌گذراند.

بازاریابی دیجیتال B2C

اگر شرکت شما تجارت به مصرف کننده (B2C) است، بسته به قیمت محصولات شما، احتمالاً هدف تلاش های دیجیتال مارکتینگ شما جذب افراد به وب سایت شما و تبدیل آنها به مشتری بدون نیاز به صحبت با آنها است. یک فروشنده.

به همین دلیل، احتمالاً کمتر بر روی «سرنخ‌ها» به معنای سنتی آن تمرکز می‌کنید، و به احتمال زیاد روی ایجاد یک سفر سریع خریدار تمرکز می‌کنید، از لحظه ورود شخصی به وب‌سایت شما تا لحظه خرید. . این اغلب به این معنی است که ویژگی‌های محصول شما در محتوای شما در قیف بازاریابی بالاتر از یک تجارت B2B است، و ممکن است لازم باشد از فراخوان‌های اقدام قوی‌تر (CTA) استفاده کنید.

برای شرکت‌های B2C، کانال‌هایی مانند اینستاگرام و پینترست اغلب می‌توانند از پلتفرم‌های تجاری متمرکز لینکدین ارزشمندتر باشند.

چه نوع محتوای دیجیتالی باید ایجاد کنم؟

نوع محتوایی که ایجاد می کنید به نیازهای مخاطبان شما در مراحل مختلف سفر خریدار بستگی دارد. شما باید با ایجاد پرسونای خریدار (از این الگوهای رایگان استفاده کنید ، یا makemypersona.com را امتحان کنید شروع کنید تا شناسایی کنید که اهداف و چالش های مخاطبان شما در رابطه با تجارت شما چیست. در سطح پایه، محتوای آنلاین شما باید به آنها کمک کند تا به این اهداف برسند و بر چالش های خود غلبه کنند.

سپس، باید به این فکر کنید که چه زمانی به احتمال زیاد آماده مصرف این محتوا هستند، در رابطه با اینکه در چه مرحله ای از سفر خریدار خود هستند. ما به این نگاشت محتوا می گوییم.

با نگاشت محتوا، هدف هدف قرار دادن محتوا بر اساس موارد زیر است:

  1. ویژگی های شخصی که آن را مصرف خواهد کرد (این جایی است که شخصیت های خریدار وارد می شوند).
  2. آن شخص چقدر به خرید نزدیک است (یعنی مرحله چرخه زندگی او).

از نظر قالب محتوای شما، چیزهای مختلفی برای امتحان کردن وجود دارد. در اینجا چند گزینه وجود دارد که توصیه می کنیم در هر مرحله از سفر خریدار از آنها استفاده کنید:

مرحله آگاهی

  • پست های وبلاگ برای افزایش ترافیک ارگانیک شما زمانی که با یک سئو قوی و استراتژی کلمات کلیدی همراه باشد عالی است.
  • اینفوگرافیک بسیار قابل اشتراک‌گذاری، به این معنی که وقتی دیگران محتوای شما را به اشتراک می‌گذارند، شانس شما را برای یافتن از طریق رسانه‌های اجتماعی افزایش می‌دهند. (برای شروع این الگوهای اینفوگرافیک رایگان را بررسی کنید.)
  • ویدیوهای کوتاه باز هم، این موارد بسیار قابل اشتراک‌گذاری هستند و می‌توانند با میزبانی مخاطبان جدید در پلتفرم‌هایی مانند YouTube، برند شما را پیدا کنند.

مرحله بررسی

  • کتاب های الکترونیکی برای تولید سرنخ عالی است زیرا عموماً جامع‌تر از پست وبلاگ یا اینفوگرافیک هستند، به این معنی که احتمال بیشتری وجود دارد که کسی اطلاعات تماس خود را برای دریافت آن مبادله کند.
  • گزارش های تحقیقاتی باز هم، این یک قطعه محتوایی با ارزش بالا است که برای تولید سرنخ عالی است. گزارش‌های تحقیقاتی و داده‌های جدید برای صنعت شما نیز می‌توانند برای مرحله آگاهی مفید باشند، زیرا اغلب توسط رسانه‌ها یا مطبوعات صنعتی انتخاب می‌شوند.
  • وبینارها از آنجایی که وبینارها شکلی دقیق تر و تعاملی از محتوای ویدیویی هستند، وبینارها یک قالب محتوای مرحله بررسی موثر هستند زیرا محتوای جامع تری نسبت به یک پست وبلاگ یا ویدیوی کوتاه ارائه می دهند.

مرحله تصمیم گیری

  • مطالعات موردی داشتن مطالعات موردی دقیق در وب سایت شما می تواند شکل موثری از محتوا برای کسانی باشد که آماده تصمیم گیری خرید هستند، زیرا به شما کمک می کند تا بر تصمیم آنها تأثیر مثبتی داشته باشید.
  • گواهینامه ها اگر مطالعات موردی برای کسب و کار شما مناسب نیست، داشتن توضیحات کوتاه در اطراف وب سایت شما جایگزین خوبی است. برای برندهای B2C، کمی بیشتر به توصیفات فکر کنید. اگر یک برند لباس هستید، این عکس‌ها ممکن است به شکل عکس‌هایی باشد که نشان می‌دهد دیگران چگونه یک پیراهن یا لباس را طراحی کرده‌اند، که از یک هشتگ مارک گرفته شده است که در آن افراد می‌توانند مشارکت کنند.

 

 

1. اهداف خود را مشخص کنید.

هنگامی که برای اولین بار بازاریابی دیجیتال را شروع می کنید، بسیار مهم است که با شناسایی و تعریف اهداف خود شروع کنید، زیرا بسته به آن اهداف، استراتژی خود را متفاوت می سازید. به عنوان مثال، اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند است، ممکن است بخواهید توجه بیشتری به دستیابی به مخاطبان جدید از طریق رسانه های اجتماعی داشته باشید.

از طرف دیگر، شاید شما بخواهید فروش یک محصول خاص را افزایش دهید – اگر اینطور است، مهم تر است که روی سئو و بهینه سازی محتوا تمرکز کنید تا در وهله اول خریداران بالقوه را در وب سایت خود جذب کنید. علاوه بر این، اگر هدف شما فروش است، ممکن است کمپین های PPC را برای هدایت ترافیک از طریق تبلیغات پولی آزمایش کنید.

در هر صورت، پس از تعیین بزرگترین اهداف شرکت، شکل دادن به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال ساده‌تر است .

2. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.

ما قبلاً به این موضوع اشاره کرده‌ایم، اما یکی از بزرگترین مزایای دیجیتال مارکتینگ، فرصت هدف قرار دادن مخاطبان خاص است – با این حال، اگر ابتدا مخاطبان هدف خود را شناسایی نکرده باشید، نمی‌توانید از این مزیت استفاده کنید.

البته، مهم است که توجه داشته باشید، مخاطبان هدف شما ممکن است بسته به کانال یا اهدافی که برای یک محصول یا کمپین خاص دارید متفاوت باشد.

به عنوان مثال، شاید متوجه شده باشید که بیشتر مخاطبان اینستاگرام شما جوان‌تر هستند و میم‌های خنده‌دار و ویدیوهای سریع را ترجیح می‌دهند – اما مخاطبان لینکدین شما افراد حرفه‌ای مسن‌تری هستند که به دنبال توصیه‌های تاکتیکی بیشتری هستند. شما می خواهید محتوای خود را برای جذابیت برای این مخاطبان هدف متفاوت تغییر دهید.

اگر از صفر شروع می کنید، به راحتی نگاهی به نحوه پیدا کردن مخاطب هدف خود بیندازید .

3. برای هر کانال دیجیتال بودجه تعیین کنید.

مانند هر چیز دیگری، بودجه ای که تعیین می کنید واقعاً به عناصری از بازاریابی دیجیتال بستگی دارد که می خواهید به استراتژی خود اضافه کنید.

اگر روی تکنیک‌های ورودی مانند سئو، رسانه‌های اجتماعی و تولید محتوا برای یک وب‌سایت از قبل موجود تمرکز می‌کنید، خبر خوب این است که اصلاً به بودجه زیادی نیاز ندارید. در بازاریابی درونگرا، تمرکز اصلی بر ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که مخاطبان شما مایل به مصرف آن هستند، که مگر اینکه قصد دارید کار را برون سپاری کنید، تنها سرمایه گذاری که نیاز دارید زمان شما است.

می توانید با میزبانی وب سایت و ایجاد محتوا با استفاده از CMS HubSpot شروع کنید . برای کسانی که بودجه کمی دارند، می توانید با استفاده از وردپرس میزبانی شده در WP Engine، با استفاده از آنها ساده از StudioPress، و ساخت سایت خود بدون کد با استفاده از Elementor Website Builder برای وردپرس شروع کنید .

با استفاده از تکنیک های خروجی مانند تبلیغات آنلاین و خرید لیست های ایمیل، بدون شک مقداری هزینه وجود دارد. هزینه آن به این بستگی دارد که چه نوع دیدی را می خواهید در نتیجه تبلیغات دریافت کنید.

به عنوان مثال، برای پیاده سازی PPC با استفاده از گوگل ادوردز، با شرکت های دیگر در صنعت خود مناقصه می کنید تا برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما در بالای نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند. بسته به رقابتی بودن کلمه کلیدی، این می تواند مقرون به صرفه باشد یا بسیار گران باشد، به همین دلیل است که ایده خوبی است که روی دسترسی ارگانیک خود نیز تمرکز کنید.

4. تعادل خوبی بین دوره دیجیتال مارکتینگ آنلاین پولی و رایگان ایجاد کنید.

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال احتمالاً به جنبه های پولی و رایگان نیاز دارد تا واقعاً مؤثر باشد.

به عنوان مثال، اگر برای شناسایی نیازهای مخاطبان خود برای ساختن پرسونای خریدار جامع وقت صرف کنید و بر ایجاد محتوای آنلاین با کیفیت برای جذب و تبدیل آنها تمرکز کنید، احتمالاً در شش ماه اول با وجود حداقل تبلیغات، نتایج قوی خواهید دید. خرج کردن.

با این حال، اگر تبلیغات پولی بخشی از استراتژی دیجیتال شما باشد، نتایج ممکن است سریعتر به دست بیایند.

در نهایت، توصیه می‌شود برای موفقیت طولانی‌مدت و پایدار، روی ایجاد دسترسی ارگانیک (یا «رایگان») با استفاده از محتوا، سئو و رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنید.

هنگامی که شک دارید، هر دو را امتحان کنید، و روند خود را تکرار کنید تا بدانید کدام کانال - پولی یا رایگان - بهترین عملکرد را برای برند شما دارد.

5. محتوای جذاب ایجاد کنید.

هنگامی که مخاطبان خود را شناختید و بودجه ای در اختیار داشتید، زمان آن فرا رسیده است که برای کانال های مختلفی که قرار است استفاده کنید، محتوا تولید کنید. این محتوا می تواند پست های رسانه های اجتماعی، پست های وبلاگ، تبلیغات PPC، محتوای حمایت شده، خبرنامه های بازاریابی ایمیلی و غیره باشد.

البته هر محتوایی که ایجاد می کنید باید برای مخاطبانتان جذاب و جذاب باشد زیرا هدف محتوای بازاریابی افزایش آگاهی از برند و بهبود تولید سرنخ است.

6. دارایی های دیجیتال خود را برای موبایل بهینه کنید.

یکی دیگر از اجزای کلیدی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی موبایلی است. در واقع، استفاده از گوشی های هوشمند به طور کلی 69 درصد از زمان صرف شده برای مصرف رسانه های دیجیتال در ایالات متحده را تشکیل می دهد، در حالی که مصرف رسانه های دیجیتال مبتنی بر دسکتاپ کمتر از نیمی از آن را تشکیل می دهد - و ایالات متحده هنوز هم بزرگ ترین طرفدار تلفن همراه در مقایسه با سایر کشورها نیست.

این بدان معناست که بهینه سازی تبلیغات دیجیتال، صفحات وب، تصاویر رسانه های اجتماعی و سایر دارایی های دیجیتال برای دستگاه های تلفن همراه ضروری است. اگر شرکت شما یک برنامه تلفن همراه دارد که به کاربران امکان می دهد با برند شما درگیر شوند یا محصولات شما را خریداری کنند، برنامه شما نیز زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار می گیرد.

کسانی که به صورت آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه با شرکت شما درگیر هستند، باید همان تجربه مثبتی را داشته باشند که روی دسکتاپ دارند. این به معنای اجرای یک طراحی وب سایت سازگار با موبایل یا واکنش گرا است تا مرور را برای افرادی که در دستگاه های تلفن همراه دارند کاربرپسند کند. همچنین ممکن است به معنای کاهش طول فرم‌های تولید سرنخ شما باشد تا تجربه‌ای بدون دردسر برای افرادی که محتوای شما را در حال دانلود دانلود می‌کنند ایجاد کنید. در مورد تصاویر رسانه های اجتماعی خود، مهم است که همیشه یک کاربر تلفن همراه را هنگام ایجاد آنها در نظر داشته باشید، زیرا ابعاد تصویر در دستگاه های تلفن همراه کوچکتر است و می توان متن را قطع کرد.

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید دارایی‌های بازاریابی دیجیتال خود را برای کاربران تلفن همراه بهینه کنید، و هنگام اجرای هر استراتژی بازاریابی دیجیتال، بسیار مهم است که به نحوه ترجمه این تجربه در دستگاه‌های تلفن همراه توجه کنید. با اطمینان از این که این همیشه در ذهن شماست، تجربیات دیجیتالی ایجاد می‌کنید که برای مخاطبانتان مفید است و در نتیجه به نتایجی که امیدوارید دست خواهید یافت.

7. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید.

بازاریابی دیجیتال تماماً در مورد دستیابی به مخاطبان هدف از طریق محتوای شخصی سازی شده است - که همه اینها بدون تحقیق مؤثر کلمات کلیدی امکان پذیر نیست.

انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت و محتوای شما برای سئو و اطمینان از اینکه مردم می توانند کسب و کار شما را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند بسیار مهم است. علاوه بر این، تحقیق کلمات کلیدی رسانه های اجتماعی می تواند برای بازاریابی محصولات یا خدمات شما در کانال های اجتماعی مختلف نیز مفید باشد.

حتی اگر یک استراتژیست سئو تمام وقت نداشته باشید، باز هم می خواهید تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید. سعی کنید لیستی از کلمات کلیدی با عملکرد بالا که به محصولات یا خدمات شما مربوط می شود ایجاد کنید و برای فرصت های بیشتر، تغییرات طولانی را در نظر بگیرید.

8. بر اساس تجزیه و تحلیلی که اندازه گیری می کنید، تکرار کنید.

در نهایت، برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر برای بلندمدت، بسیار مهم است که تیم شما یاد بگیرد که چگونه بر اساس تجزیه و تحلیل محوری حرکت کند.

به عنوان مثال، شاید بعد از چند ماه متوجه شوید که مخاطبان شما دیگر به محتوای شما در اینستاگرام علاقه ندارند - اما آنها آنچه را که در توییتر ایجاد می کنید دوست دارند . مطمئناً، این ممکن است فرصتی برای بررسی مجدد استراتژی اینستاگرام شما به عنوان یک کل باشد، اما همچنین ممکن است نشانه ای باشد که مخاطبان شما کانالی متفاوت را برای مصرف محتوای برند ترجیح می دهند.

از طرف دیگر، شاید متوجه شده باشید که یک صفحه وب قدیمی تر ترافیکی را که قبلاً داشت دریافت نمی کند. می‌توانید صفحه را به‌روزرسانی کنید یا به طور کامل از شر آن خلاص شوید تا اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان جدیدترین و مرتبط‌ترین محتوا را برای نیازهای خود پیدا می‌کنند.

بازاریابی دیجیتال فرصت‌های بسیار انعطاف‌پذیری را برای رشد مستمر به کسب‌وکارها ارائه می‌کند – اما این به شما بستگی دارد که از آنها استفاده کنید.

من آماده هستم تا دیجیتال مارکتینگ را امتحان کنم. حالا چی؟

اگر در حال حاضر بازاریابی دیجیتال انجام می دهید، احتمالاً حداقل در حال دسترسی به برخی از بخش های مخاطبان خود به صورت آنلاین هستید. بدون شک می توانید به برخی از زمینه های استراتژی خود فکر کنید که می تواند از کمی بهبود استفاده کند.

به همین دلیل است که چرا دیجیتال مارکتینگ را ایجاد کردیم ؟ راهنمای ضروری برای بازاریابی آنلاین برند شما - راهنمای گام به گام برای کمک به شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که واقعاً مؤثر است، خواه مبتدی کامل باشید یا کمی تجربه بیشتر داشته باشید. می توانید آن را به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید .

 





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: